
Wij staan voor jullie klaar
Customer service is een cruciaal onderdeel van alles we doen.
We helpen organisaties transformeren en staan altijd klaar om ervoor te zorgen dat jullie het maximale uit onze oplossingen kunnen halen.
Als klant van Cegid Talentsoft bieden we jullie altijd en overal de hoogste toegevoegde waarde.
Onze servicebelofte
Onze klantenservice helpt jullie om de adoptie en het juiste gebruik van onze oplossingen te versnellen, en jullie digitale transformatie te bevorderen. Zo ontstaat er altijd een snelle time-to-value. Als jullie op enig moment extra ondersteuning of begeleiding nodig hebben, staan wij klaar om jullie vragen te beantwoorden en eventuele problemen op te lossen. Het maakt allemaal deel uit van onze service die is ontworpen om de kracht van elk talent te ontsluiten, en jullie organisatie te transformeren. Zo zijn jullie klaar voor een positieve, productieve toekomst.

Het draait allemaal om samenwerking en co-creatie – tijdens elke stap van het proces
Jullie hebben altijd toegang tot de expertise van onze product- en HCM specialisten
We blijven met jullie in gesprek – ook na de implementatie. Want dat biedt toegevoegde waarde
Leer van best practices
om jullie klantervaring
te optimaliseren
Profiteer van een flexibele en adaptieve aanpak die rekening houdt met jullie veranderende behoeften
Wij snappen jullie lokale behoeften, en ondersteunen jullie met behulp van ons internationale netwerk
Wij helpen jullie snel en solide te groeien, dankzij ons sterke partnernetwerk

Snel en naadloos aan de slag
Wij weten dat transformatie een reis is, en dat elke organisatie anders is. Maar die reis begint altijd met een snelle en naadloze implementatie van onze oplossingen. We begeleiden onze klanten tijdens het hele proces, en zullen steeds als drijvende kracht op de achtergrond aanwezig zijn. Van een standaard aanpak tot meer op maat gemaakte oplossingen – maak een keuze uit onze drie bewezen methodes en vind de juiste fit voor jullie organisatie.
Jullie belangrijkste contacten
Nadat jullie project live is gegaan, zijn jullie misschien benieuwd wie verantwoordelijk is voor het leveren van jullie persoonlijke service. Hieronder vind je een kort overzicht van het toegewijde team dat jullie zal begeleiden en ondersteunen:
Maak deel uit van een community met ruim 6.000 HR-experts
Als klant van Cegid Talentsoft word je onderdeel van een levendig HR-netwerk met talloze HR-professionals. Ontmoet elkaar op onze Cegid Talentsoft Community, waar je het laatste nieuws vindt over de branche, onze oplossingen en meer:
- Via het Help Centre krijg je gemakkelijk toegang tot een uitgebreide bibliotheek van product-tutorials en leermiddelen;
- Op het Forum met verschillende themagroepen ontmoet je collega’s om best practices mee uit te wisselen, en kom je in contact met onze interne HR-experts;
- Onze Roadmap nodigt jullie uit om mee te denken over HR-innovaties en ideeën in te dienen. De ideeën met de meeste stemmen zullen worden beoordeeld door ons Product Team;
- Hebben jullie het antwoord op jullie vragen niet gevonden? Dan kun je altijd een support-verzoek indienen
Upskillen met onze Academy
Verbeter jullie productkennis met onze complete leertrajecten in onze Academy. Onze cursuspakketten omvatten multichannel-leersessies en meerdere modules – bijvoorbeeld gesorteerd op je eigen vakgebied zodat je een gepersonaliseerde ervaring krijgt. Je kunt kiezen voor elke training die je maar nodig denkt te hebben, en blijft ondertussen op de hoogte van productevoluties.


Een stap verdergaan
Of je nou advies nodig hebt over mogelijke andere diensten of een nieuwe functie aan jullie oplossing wil toevoegen, ons Advanced Services-team kan jullie helpen om jullie volgende uitdaging altijd een stapje voor te zijn. Ons aanbod varieert van HR en technische consultancy tot rapportages en learning.
Customer programs
Ik wil een demo
Wil je ons platform in actie zien? Dat kan! We hebben een scala aan korte, handige video’s voor je klaarstaan waarmee je precies ziet hoe onze oplossing werkt. En hoe je daarmee talent ontgrendelt.
